2010. november 29., hétfő

Reklámszatyrok helyett....



11 megjegyzés:

Marika írta...

Nagyon jók ,na és ötletes a zseb nekem is kellene már készíteni mert elhasználódott a szatyorkám :(

Aida írta...

Que hermosas bolsas Lonci!!! te quedan muy lindas!!!
Buen comienzo de semana.Besos.

Berry írta...

Szerintem minden neylon szatyrot le kellene cserélni! Egy hatalmas adag szeméttel csökkentenénk Földünk napi negatív terhelését! Ráadásul, mennyivel esztétikusabb is ez a megoldás! Már én is csak textil szatyrot használok, ha rajtam áll!

Monika írta...

Mennyire ötletes,hogy felülre rakod a mintás részt és abból lesznek a zsebek!!!!!!Odavagyok értük,gratulálok!!!!!

Silerika írta...

Szuper szatyrok! Én is egyetértek a műanyag lecserélésével, bár néha éppen az kell a nedves, léteresztő dolgok miatt!Ért már ilyen "baleset" bevásárláskor! :o)

Marcsi írta...

Nagyon mutatósak! Én si ilyeneket használok.

Vicenti írta...

Lonci,que cosas más bonitas haces!!!!estas bolsas te han queado preciosas,muchos besosss

Juana Castañeda írta...

Estas bolsas te quedaron muy bien y ademas son muy practicas.
Un beso.

dixike12 írta...

Ügyes a felső zsebes!!

Robledo Ruiz írta...

Que bolsas de compra mas elegantes, un beso

Dia írta...

nagyon szépek lettek, és nagyon praktikusak is!